Time to say hello

08:41


Najwyższy czas powiedzieć cześć i opowiedzieć coś o sobie! Nie jestem specyficzną osobą, raczej zwykłą osiemnastolatką i mam na imię Agata. Uczę się w technikum i parę rzeczy w moim stosunkowo krótkim życiu przeżyłam. Lubię czytać, oglądać filmy i seriale, słuchać muzyki, robić zdjęcia, tańczyć i przytulać się. Przyszłość wiąże z anglistyką oraz dziennikarstwem. Mieszkam w małej wiosce i mam najcudowniejszego na świecie chrześniaka oraz najwspanialszą przyjaciółkę.

Do założenia tego bloga, doprowadził mnie wątek szczęścia. Słowo proste i niby każdemu znane, lecz połowa z nas nie osiąga tak naprawdę tego stanu na dłużej niż ulotne chwile. Dlatego właśnie chciałam abym tutaj mogła razem z Wami odnaleźć to co jest szczęściem dla mnie i móc dzielić się tym z wszystkimi. Zapewne jak każdy z nas, po prostu chcę być szczęśliwą osobą. Nie mam pewności, że to mi się uda ale wiem na pewno, że chcę spróbować i zrobię wszystko żeby to osiągnąć.

Cel 1 na resztę życia: BYĆ SZCZĘŚLIWĄ!

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Obserwatorzy